8. März 2010

Go for Apples - Auf zu den Äpfeln

This evening I brought some apples to the course and I told my students just to use a big brush. Then I put some apples on the tables and the students got very uncomfortable when I asked them not to use a pencil or any help before using their acrylic paints. But I must say, the results were nevertheless very satisfying.

An diesem Abend brachte ich einige Äpfel zum Kurs mit und ich bat meine Teilnehmer nur mit einem dicken Pinsel zu arbeiten. Dann legte ich die Äpfel auf die Tische und die Maler fühlten sich nicht besonders wohl, als ich sie außerdem bat, keinen Bleistift oder eine andere Hilfe vor der Farbe zu benutzen. Aber ich muss sagen, die Ergebnisse stellten trotzdem sehr zufrieden.

1 Kommentar:

  1. I think they are all very good each in their own individual way. The last one with the dark back ground is very effective.

    AntwortenLöschen